Vanaf 20 oktober 2022 worden geen nieuwe (nieuws)artikelen aan deze community toegevoegd. Lees hier meer.

Wil je op de hoogte worden gehouden van het laatste nieuws over diabetes type 1? Meld je dan nu aan voor de nieuwsbrief E-dialoog type 1 van het Diabetes Fonds.

 

Aanmelden nieuwsbrief Naar nieuwsbericht

Gesprek

tramadol

cheryl1
cheryl1 • 11 september 2019

Dit gesprek is een reactie op het artikel:Veelgebruikte pijnstiller tramadol kan hypo’s veroorzaken


ik gebruik tramadol tegen de pijn ik heb een versleten rug en dat loop naar mijn linker been en door dat heb ik zoveel pijn dat ik geen verre afstanden kan lopen en toen heeft huisarts mij tramadol 50 mg voor geschreven 3 per dag en de laaaste tijd heb ik veel last van hypo''s want als ik geen tramadol in neem dan voel ik mij niet lekker en als ik het heb ingenomen dan is alles weer inorde maar ik wil van die medeicatie af en ik wil andere pijnstillers hebben hier voor ik hoop dat iemand op reageert